.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كشته‌ شدن 79 نفر در تصادفات جاده‌اي گيلان

رئيس پليس راه گيلان از كشته شدن 79 نفر بر اثر تصادفات جاده‌اي استان در تير ماه امسال خبر داد.

غلامرضا سيري در رشت آمار كشته‌هاي حوادث جاده‌اي گيلان در تير ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته را با 13 درصد افزايش اعلام كرد.
وي با اشاره به كشته شدن 79 نفر بر اثر تصادفات رانندگي در جاده‌هاي گيلان اظهار داشت: 42 درصد كشته‌هاي حوادث را موتورسيكلت‌سواران و عابران پياده به خود اختصاص داده‌اند.
به گفته سيري 16 درصد فوت شدگان به دليل واژگوني جان خود را از دست دادند.
رئيس پليس راه گيلان افزود: 20 نفر در دم و در صحنه تصادف فوت شدند، چهار نفر در حين انتقال و 55 نفر نيز در بيمارستان جان خود را از دست دادند.
وي با اشاره به اينكه 18 نفر معادل 23 درصد كشته‌ها را بانوان تشكيل دادند، تصريح كرد: 61 نفر معادل 77 درصد كشته‌ها نيز آقايان بودند.
سيري درباره علت افزايش وقوع تصادفات در تير ماه امسال خاطرنشان كرد: بيشترين علت وقوع حوادث مهم در تير ماه، عدم توجه كافي به جلو، رعايت نكردن حق تقدم عبور و بي‌توجهي به سرعت مطمئنه بوده است.
فرمانده پليس راه گيلان با بيان اينكه در تير ماه با 81 هزار و 879 تحلف رانندگي در استان برخورد شده است، گفت: اين ميزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزايش داشته است.
وي تمركز پليس راه را بيشتر بر برخورد با تخلفات حادثه‌ساز عنوان كرد و افزود: در مدت مذكور 38 هزار و 859 راننده متخلف و حادثه‌ساز توسط پليس راه اعمال قانون شدند كه در مقايسه با سال گذشته 14 درصد افزايش داشته است.
سيري اظهار داشت: در تير ماه 2 هزار و 610 دستگاه موتورسيكلت و 990 دستگاه خودرو به دليل تكرار تخلف حادثه‌ساز و عدم رعايت مقررات توقيف و براي سير مراحل قانوني روانه پاركينگ شدند.
رئيس پليس راه گيلان از رانندگان خواست با در نظر گرفتن شرايط خودرو و جاده در مسير حركت خود اقدام به رانندگي كرده و از ارتكاب به تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرين پرهيز كنند.
وي سرعت و خواب‌آلودگي را از مهم‌ترين عامل وقوع تصادفات ناميد و خاطرنشان كرد: رانندگان نبايد با خستگي و خواب‌آلودگي اقدام به رانندگي كنند.
سيري استراحت كافي را مورد تاكيد رانندگان قرار داد و افزود: قبل از رانندگي استراحت كافي مي‌تواند تاثيرگذار باشد.
رئيس پليس راه گيلان بر ضرورت رعايت سرعت مطمئنه تاكيد كرد و بيشترين وقوع تصادف رانندگي را در شب‌هنگام بيان كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.